Dag 2: Ostabat-Asme naar Saint-Jean-Pied-de-Port

21 mei 2017 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

FF voor het slapen onze dag in het kort.
Na een super nachtrust in Ostabat vanmorgen een goed en lekker ontbijt rond 08.30 op pad het uitzwaaien net als 5 jaar geleden persoonlijk door de " Bask". Iedereen wordt persoonlijk bedankt, bon voyage en een kus (de vrouwen...).
Super weer maar die koperen ploert lag al op de loer, het is een zeer hete zonnige dag geworden met af en toe een welkom briesje. Ik had de route en tekst van 2012 bij me maar net als gisteren: onbruikbaar. De route is na de "yoghurt boerderij" compleet gewijzigd. Geen Km's meer langs de weg maar door de natuur en.....De "heuvels". .
Ik Gerrie lekker gemaakt met een redelijk vlakke etappe blijkt dat ff anders te zijn en met dit weer......vul maar in.
Was erg zwaar voor haar maar goed aangekomen en genoten van het, erg stille !!!!, Saint JeanPied de Port.. . Houden zo de komende dagen.
Daarna lekker koffie met ...iets lekkers en op weg naar ons slaapadres bijna 2Km op de route Napoleon.....Men kende ons nog en ontvangst was zeer hartelijk met een drankje e.d.
Wassen , douchen en weer naar beneden naar SaintJeanPied dePort. Maar niet lopend.....Onze gastvrouw stond er op ons met de auto naar "beneden" te brengen met een aanbeveling waar je erg goed kan eten en haar 06 nummer om te bellen dan kwam ze ons weer ophalen
Super.!!!!
Lekker met een Zwitsers echtpaar gegeten en gedronken en toen weer naar "huis".
Erg mooie maar toch zware dag geweest. Vele leuke herinneringen kwamen weer boven en dat wordt morgen nog meer....
Wordt zwaar maar we zijn er op voorbereid.
Dus..a demain .....En slaap goed.