Weer thuis!

8 juni 2017 - Beuningen, Nederland

Na de reis met de taxi naar vliegveld Bilbao, vliegreis naar Barcelona, vliegreis naar Amsterdam en treinreis naar Nijmegen, werden we gisteren door Erik opgehaald bij het station en netjes thuis gebracht!
We hebben samen een heel bijzondere Camino Francès gelopen en beleefd.
Onvergetelijk! We kunnen nu heerlijk nagenieten!
Iedereen hartelijk bedankt voor alle reacties en steun op welke wijze dan ook!
Liefs van ons 2tjes Op het weblog staat bij 'kaart" de route die we afgelegd hebben. Het gaat niet om het aantal kilometers, maar om DE WEG die we gegaan zijn! Toch is het volgens onze routebeschrijvingen ongeveer 350 km. van St.Palais tot Burgos. Er waren diverse nieuwe routes die we gelopen hebben.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilmie:
    8 juni 2017
    Het was weer bijzonder om jullie te volgen!
    De komende maanden thuis weer genieten van alles en iedereen en weer energie opdoen voor het 2e gedeelte van jullie Camino Francès.
    Liefs, groetjes en tot gauw weer, XXX
  2. Nel Wagemans:
    8 juni 2017
    Welkom thuis weer en succes met de voorbereidingen van het 2e deel.
    Groetjes
  3. Tilly:
    9 juni 2017
    Welkom thuis,
    Nagenieten en vertellen over deze etappe.
    En weer uitkijken en voorbereiden voor de tweede ronde.
    Maar nu even rust voor de voeten en benen.
    Liefs tot binnenkort xx
  4. Trudy:
    22 juni 2017
    Met plezier heb ik jullie ervaringen gevolgd. En regelmatig versteld gestaan van jullie doorzettingsvermogen. Intussen zijn jullie weer uitgerust, en ik net weer thuis uit Valencia, waar ik met Tim & Eefke en Leoni & Sam het heel fijn heb gehad. Het was goed om op deze manier stil te staan bij 1977.
    Verheug me op jullie foto's en verdere verhalen. En veel succes én plezier met de voorbereidingen voor het volgende deel van jullie reis. Hopelijk tot gauw ziens. Lieve groetjes van Trudy