De laatste trainingen en voorbereidingen.

8 mei 2017 - Beuningen, Nederland

Ja, over ruim een week is het zover en gaan we voor onze 2e Camino samen op pad. Na de Portugese Camino in 2016 nu de "Frances" vanuit het Franse Baskenland .We starten het lopen vanuit Saint Palais. Maar eerst vliegen we naar Bordeaux en verder bussen en treinen om in Saint Palais te komen......
Afgelopen weken hebben we wat meer trainings km's gemaakt en wat meer gewicht in de rugzakken. Gerrie heeft om aan het formaat van de rugzak te wennen afgelopen week met de grote rugzak gelopen die ze ook op de Camino zal dragen. Het ging prima.
Verder alle zaken v.w.b. wat nog te regelen op een rij gezet en ingecheckt voor onze vlucht naar Bordeaux.
Is nu nog een kwestie van 'stapeltjes' maken van wat mee gaat en de laatste kleine benodigdheden aanschaffen die in Spanje moeilijk te krijgen zijn.
En dan inpakken en ......wegwezen.
Het doel is te lopen tot in Burgos en dan via Bilbao weer naar huis te vliegen om eind augustus weer terug te vliegen naar Spanje om de Camino verder te lopen naar Santiago de Compostela.
We hebben er erg veel zin in.
Tot zover het eerste blog.
Zodra we op pad zijn en WIFI hebben laat ik weer van ons horen.........
Waarschijnlijk minder frequent dan in 2012 en 2016 maar we zullen jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.

1. Henk:
    8 mei 2017
    Wat een verrassing voor mij dat jullie alweer klaar zijn voor het
    Tweede gedeelte van jullie Camino, ik wens jullie een geweldige
    tocht toe en hoop jullie indrukken te lezen in de reisverslagen.
    Nog een fijne voorbereiding en alle goeds.
    Henk
  2. Willem en Agatha:
    8 mei 2017
    Hoi Gerrie en Lex, wat heerlijk dat jullie weer op pad gaan We wensen jullie een mooie tocht met veel inspiratie!
    Buen Camino
  3. Wilmie:
    8 mei 2017
    Hoi Gerrie en Lex, ja het is nu inderdaad bijna zover!
    Wij wensen jullie een hele mooie en goede camino, fijne ontmoetingen en geweldige weken.
    Fijn dat we jullie weer mogen volgen!
    Succes voor deze laatste week met de voorbereidingen en alvast een goede vlucht en vervolg van de vliegreis.
    Liefs van ons 3-tjes ☉
  4. Trudy:
    9 mei 2017
    Ha Lex en Gerrie,
    Een heerlijk vooruitzicht.
    Voor nu succes en veel plezier met de voorbereidingen.
    Hoop dat het weer jullie goed gezind zal zijn.
    Voor over 'n week 'n goede en voorspoedige reis naar het startpunt, en een mooi begin van wederom een prachtige tocht.
    Heel veel wandelplezier samen en met iedereen die je op je tocht gaat tegenkomen.
    XX
  5. Nel Wagemans:
    9 mei 2017
    Hoi Gerrie en Lex,

Succes met de laatste loodjes, een goede reis en een goede start op de camino.
    Veel plezier en genieten onderweg.
    Groetjes
  6. Lex en Gerrie:
    18 mei 2017
    Dank je wel voor jullie beste wensen!
    De rugzakken zijn gepakt, netjes van gewicht!
    Morgen vertrek, toch wel spannend nu...
    Groetjes van ons 2tjes en tot ons volgende verslag
  7. Wilmie:
    18 mei 2017
    Heel veel succes en wandelplezier op dit 1e gedeelte van jullie 2e camino!
    En voor morgen een hele goede reis gewenst van ons allemaal
  8. Monica:
    19 mei 2017
    Inmiddels zijn jullie al (bijna) denk ik. Een hele goede en fijne tijd samen!